Bokningar :D

Nu har jag tagit mig i kragen =)
Har idag bokat in teori prov/uppköring och halkkörning =)
Har halka den 26:e fan va kul =)
Men tänker inte berätta det andra när jag har det,inge kul om man inte klarar det.
Det ger mest tur att  inte berätta för nån innan =)

Annars idag har jag varit på stan,försökt att hitta nått till mig men  hittade ingenting vart bara att köpa en tavla till vardagsrummet.
Fick upp våran hylla och tvbänk igår kväll efter 1000 dampanfall..Alltså sakerna var värre än ikea,beskrvingen hur man sätetr ihop det var kass.hahah..

Snart kommer älskling hem så jag ska ta och göra mat nu, blir lasang :D

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå vad roligt gumman :) De fixar du.. Men man måste väl klara teorin innan man gör halkan? eller har dom ändrat? Lycka till gumman! Pusspådig

2009-01-13 @ 18:37:11
Postat av: Elin

Åå vad roligt gumman :) De fixar du.. Men man måste väl klara teorin innan man gör halkan? eller har dom ändrat? Lycka till gumman! Pusspådig

2009-01-13 @ 18:37:30
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

ja just de.. de har dom gjort ju. Tänkte inte på att man kan göra teori och uppkörning på samma dag. Glömde bort att Moa gjorde ju halkan innan hon gjorde sin uppkörning och teori :P Lycka tíll iaf. Du fixar de. Puss

2009-01-13 @ 23:34:07
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: jeanette

Vad roligt.

Hoppas dte går bra för dej!

2009-01-15 @ 13:46:19
URL: http://jeanettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback