Blir galen !

Nu har jag suttit och pluggat matematik och repeterat i 4 timmar.
Mitt huvud är helt slut.
Skulle behöva göra lite till =/
Nästa vecka är det slutprov,sen börjar engelskan,aaah hur ska jag klara den ?
Matte måste hjälpa mig hur mkt som helst då.Jag är sämst på engelska.
Har inte ens gjort mig i ordning idag.Matte var hem och åt på lunchen sen efter det så har jag bara räknat matte så man har inte hunnit gjort i ordning sig.
Ska väl hoppa in i duschen nu och sätta på mig vanliga kläder.
Fast det är så skönt att gå i myskläder länge hehe..

Men kanske skriver sen is tället.

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa... Visste är de bra ;) Älskar Astrid Limdgrens filmer Så mysiga

2009-01-06 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback