Vad ska jag göra ??

Denna kväll vart inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Matte åkte ju ner på stan och skulle festa m.m. med sina jobbarkompisar och jag tänkte att jag oxå skulle ha kul ikväll.
Vi började tsm dricka lite sen drog han och jag fortsatte och drack och lyssna på musik.
Och så tänkte jag dra en sväng till bjurhovda men satans så kallt det är ute så jag ahr avstått,har velat fram och tillbaka och nu börjar klockan bli mkt den är snart halv tolv..
Trodde matte skulle komma hem tidigare men han är fortfarande inte hemma,hoppas min plutt har det kul iaf.
Jag har skit tråkigt,önskade att jag hade fått körkort i torsdags för då hade jag inte drukit då hade jag i stället åkt och hälsat på mina underbara vänner i stället..
Och så kom jag tänka på hur mkt jag kan umgås med jenny o/c när jag får körkort.
Det är ju bara att åka dit och vara där eller hämta upp henne/dom och hitta på nått =)
Längtar nu som fan.Ska ringa på måndag och kolla om nått återbud har kommit så jag får göra teoriprov tidigare.

Nehe om jag ska ta och tråka vidare !?

Take care !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback