Utbildning i April..

Idag var jag ner till Vuc och pratade om vad som är bäst att gå förutbildning för jag ska söka som kriminalvårdare sen.
Men det var inte som jag hade tänkt.
Så i april börjar jag plugga omvårdnad sen efter det så kommer jag kanske plugga på högskolan,får se vad dom säger på
krim..
Men det blir nog kul man läser ju mycket psykologi och det gillar jag =)
Men vet inte hur länge den är på just nu.Blir kanske klar till hösten eller nå.har majlat dom och kollat.
Så få se när jag får svar.
Men det skulle inte vara nå problem för mig att komma in sa dom.


Snart slutar matte,då ska vi till hälla och handla lite,ska även in på hemtex och köpa nått för vårat presentkort =)
Och köpa massor emd nyttig mat =)
När jag vaknade i morse så gick jag ut och gick.Det var ju skit fint väder men kallt.
Sen vart det frukost när jag kom in =)
Man mår värlkigen bra av att röra sig =)

Nej nu ska jag hänga upp tvätten..

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Men vad roligt gumman! Skönt att du hittade något utbildning. Hör av dig om du vill ha sällskap på dina promenader ;) Kanske kan ta och gyma tillsammans någon dag i erat eller vårat gym hehe.. Puss

2009-02-09 @ 17:02:31
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: jeanette

Men jag ska nog skicka in min ansöka å börja i april istället ahd ejag tänkt nu innan du hade skrivit!

Vilken skola är det du ska gå på?

2009-02-14 @ 12:07:34
URL: http://jeanettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback