Trevligt trevligt--Aikare se hit !!!

Igår så jobbade matte till sju.
Jag drog då till bjurhovda och hem till mamma och där satt vi och snackade.
Sen kom tess dit oxå.Efter en timme typ så gick vi upp till puben,en trevlig kväll med dom =)
Sen kom matte och hämta mig,vi åkte och köpte grekiska och hem och kollade på sveriges värsta bilförare.

idag är det fredag :D (Igen) undra vad som händer i helgen då ?
Få se,matte kasnke skulle dricka öl med johan nån dag i helgen.Men inget bestämt trort jag.
Så vi får se vad helgen har att erbjuda hehe..

Ska ta och städa här snart..
I morgon är det Aik´s första träningsmatch =)
Den ska jag se.Fast på live på internet

sänd detta medelande till alla gnagare// ALLA Gnagare till skytteholm
Lördagen den 7 februari  kl:14:00 va i tid till matchen// ULTRAS NORD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback