Så jävla trött på allt !

Pratade nyss med skolan,fick veta att jag inte klarade matte provet =(
Ååååh ! Så jag måste plugga hela denna veckan och omprov på tisdag.
måste klara det då annars så kontaktar dom csn om att jag inte klarade det och då måste jag betala tillbaka pengar.
Helt sjukt tycker jag,för jag pluggar ju varje dag och gör som dom säger och endå så om man inte klarar en kurs så får måste man betala tillbaka.
tycker det är sjukt.. Men men jag ska nu klara det här + att jag måste plugga teori.
hatar att ha mkt saker i mitt huvudet.som ska bli klart fort som fan..

och pengar är skit !! ge mig massa pengar tack !!!
Känns som en del av mitt liv inte går så bra just nu,har bara dåliga besked tycker jag.
Det enda som är så jävla bra är mitt och mattes förhållande.
Älskar varandra mer och mer..

nej nu är det väl bara att sätta igång och plugga då,
Dygnet runt lär det nästan bli..
tur att matte ska vara med johan idag så jag får plugga i fred..

hoppas jag får ett glatt besked denna vecka iaf..

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, de löser sig. Du är jätte duktig. Ta det bara lugnt och så fixar de sig :) Jag håller tummarna.. Puss

2009-02-24 @ 20:14:10
Postat av: Elin

Gumman, de löser sig. Du är jätte duktig. Ta det bara lugnt och så fixar de sig :) Jag håller tummarna.. Puss

2009-02-24 @ 20:14:27
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Allt ordnar sig tänk på mina ord kram

2009-02-25 @ 08:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback