Lördag !

jaha vaknade för typ 2 timmar sen.
skönt det var att sova ut länge :)
Brukar annars ställa klcokan rätt tidigt i veckorna. Och nu fick man vakna av sig själv =) eller inte matte väkte mig :P
Vi kollade klart på filmen vi såg igår den hette Meet Dave den var rätt okej..
Ska väl göra i ordning mig snart vi ska väl ut en sväng och handla.
Fast kollade internet banken nyss då vart det så här : Jaha :(
fattar inte..men men man klarar väl sig..

Ikväll ska matte va med johan och dricka lite öl och jag vet inte vad jag ska göra.
Det vissar väl sig.hehe..Hittar väl på nått kul..

Nej nu ska jag fixa mig..

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa de är klart ;) Du är bäst gumman! Älskar dig

2009-02-07 @ 13:26:20
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback