Lite Fest igår !

Igår så kom johan hit och börja dricka med matte,jag dog en cider med dom sen drog jag till bjurhovda.
Vart så man gick till morsan men mamma,jag,tess och johan drog upp till din krog och drack,det var även trubardur.
Det var en jätte trevlig kväll faktis.Rätt mkt folk oxå.
Tack för en rolig kväll =)

Idag så var man lte bakis,Eller hade mäst ont i huvudet eftersom tess bjöd mig på vin och det slår till i huvudet på en gång.
Så vi har legat och kolla på film sen 11 tills ja nu nästan.
Var ut en sväng och handlade vid 20,00 och så åkte vi förbi finnslätten,skulle hämta ut lite pengar och där var det fullt med bilar(snorungar)alla höll på och sladda med bilarna där..och dom typ följde efter oss och trodde vi skulle oxå leka haha..
Det var säkert 30-40 bilar där ute !

Nej nu börjar klockan bli mkt,ska göra mig ordning för sängdax,stan i morgon !

Love / Bella

I morgon börjar mitt/mattes nya liv !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback