Käka tabletter !

Ja det är det jag gör nu,passa jävla alvedon/iprem och pencillin,börjar bli jätte lite bättre men ahr inte märks så mkt.
IGår var vi hemma hela kvällen och kollade på semester svenskar och made in sweden :D
Här om dagen kolla jag på revolutionary road(tror jag de stavs) haer velat sätt den länge men vart lite besviken,den var inte så bra :( seg som fan!

Nej om man ska göra sig i ordning och besöka bjurhovda sen !

hade inte så mkt att skriva..

Nu ringder telefon igen,tror jag är poppis ida haha..

puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kollade också på den häromdagen :) i söndags, trodde den skulle vara mycket bättre faktiskt.. Men men.. Hoppas du blir bra av pencillinet då. Ska vi ses snart igen? Pussen

2009-02-05 @ 17:40:54
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback