Hatar !!

Är helt trött i huvudet nu.pluggar teori för fullt,man blir helt slut i huvudet av att sitta och tänka hela tiden.
Men det är bara hoppas att jag snart inte behöver plugga mer och att jag klarar det,de är inte länge kvar nu..

Jaha vad ska man göra idag då ?
Ingen anning..Känner mig inte 100% men är rastlös.
Sen igår har jag sån fruktansvärt mensvärk,har aldrig haft så här ont som jag hade igår :(
Matte fick massera min mage..Och så har jag ahft ont i huvudet och mått illa men inte idag bara igår..

Loggade nyss in på msn och då skrev johan från en aik firman..hans kompis ville att jag skulle vara bli med i en
av firmorna.Men jag tacka nej och sa att jag går helldre och kollar på fotboll än att slåss.
Och så sa han att han vill ha med mig och jag skulle höra av mig om jag blir sugen efter en match nån gång..
hahaha !!!

Nej jag har inte så mkt att skriva idag,har inte hänt nått så  jag ska ta och kolla vidare och spela..

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Ska vi träffas i helgen? Dricka lite kanske? Puss

2009-02-19 @ 17:07:30
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback