har tråkigt så jag gör en sån här !

Vad heter ni? Isabell och Mattias
Hur träffades ni? i skultuna för hans kompis hade flyttat dit..
Hur länge har ni varit tillsammans? i 6½ år =)
Är ni förlovade? Nej men snart
Bor ni ihop? ja
Har ni barn? Nej inte än
Har båda körkort? nej bara matte men snart jag med.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja !
Vem sa "Jag älskar dig" först? minns inte.
Vem är äldst? Matte
Vilka stjärntecken är ni? Matte är fisk och jag skorpion
Vem fyller först på året? matte
Vem är längst? Matte..
Vem sjunger bäst? ingen :P
Håller ni i handen på stan? nej,matte säger att det är bögit hahaha
Kände ni varann innan ni blev ihop? nja hade träffats i nån månad och lärt känna varandra.
Vad har ni gemensamt? Mycket faktis..Förutom sport.
Blev du kär i första ögonkastet? nej inte kär men jag tyckte han var skit snygg!
Har ni någon speciell låt? japp en iaf.
Har ni några "fri kort"? Ja jag har på david beckham och han har på jenna  jameson :P
Har ni stora framtidsplaner? ja absolut.
Har ni gråtit i varandras armar? ja.
Har ni varit utomlands tillammans? Nej Men i juni för hoppningsvis..
Vilket är ert bästa minne? Hemligt :)
Vem lagar bäst mat?  matte
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollat på tv eller film..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ca 1 mil
Blir du lätt svartsjuk? Nej,
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Brukar nån av er prata i sömnen? ja, båda två fast inte så ofta, haha.



nej nu ska jag äta mat och snart kolla på melodifestivalen..
men skriver om helgen senare eller i morgon.

Pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback