Borta!

Skrev ett långt inlägg igår men det försvann :(
Så jag orkar inte skriva allt igen..

Igår så drog jag till mamma på förmiddan och var hundvakt åt lilla diesel som har varit sjuk.eller ja han är det fortfarande så han är på stömsholm under natten igen.Hoppas han får komma hem snart.
Förstår inte hur otur mamma och vi ahr med djur :( Men det är nog inget allvarligt med han.
Han låg mest och sov igår så jag satt vi datan och lyssna på msuik och kolla på gamla bilder,tog med mig några hem hit.kul att ha gamla bilder här hemma oxå..
Sen gick vi en lite längre promis i det fina vädret.
gick sen hem och käka och sen vid 19 slutade matte.Vi skjusade micke till ikea och han köpte golv.
Sen hem coh käka och myste..

idag är det fredag =)
Tror vi skulle vara med elin och robin ikväll.ska höra av mig till henne nu.
Hoppas dom kan ses =)
i morrn är det alla hjärtans dag.Vi hade tänkt gå ut och äta men både jag och matte föreslog att ha myspys tillsammans här hemma i stället.Kanske gå ner och bubbla.Få se om det är ledigt.

Nej nu har jag nyss städat lite.Ska fixa mig och ner i tvättstugan och kolla tider sen plugga lite teori inte länge kvar nu..

Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har haft en jätte mysig kväll! Hoppas ni också har haft en bra och mysig dag/kväll.. Kram på alla hjärtnas dag till dig min vän <3

2009-02-15 @ 00:06:17
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback