abstinens!

Idag är det tredje dagen vi äter nyttigt och rör på oss..
Har inte ätit nått onyttigt..Och läste på internet om man blir sugen på godis eller nått så ska man äta frukt,aa visst
suget efter godis och annan mat går inte bort för det..Men jag äter nog snart ihäl på mig kiwi.Det är så gott..
Idag blir det lax =) det är gott..
Fast annars så är jag inte sugen på skräpmat/godis men nu när jag inte får äta det så är jag sugen konstant..
HJÄLP MIG !
Måste klara det här.Går och längtar till helgen  hela tiden för då får jag äta onyttigt en dag.HaAHA.

Jaha snart slutar iaf matte =) Härligt,skönt att han slutar tidigare.Men i morrn jobbar han 7-19 =(

Nu ser jag han här ute så jag msåte sluta skriva för nu ska vi ut och handla FRUKT och sånt aaah !!!

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej pullan ;) De låter kanoners de!! Ses på fredag.. Puss

2009-02-11 @ 16:02:36
Postat av: Elin

Hej pullan ;) De låter kanoners de!! Ses på fredag.. Puss

2009-02-11 @ 16:03:09
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lycka till ge inte upp sötsuget går över

2009-02-12 @ 06:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback