Ååååh så skönt !

Idag är det fredag,så jävla skönt...
Solen skiner ute så jag tror jag ska ta med en lång skön promenad..

Igår torsdag så var jag på vägverket poch gjorde teoriprov kl 11 men klarade inte de,var så jävla nära och så kvart i två hade jag uppkörning och det klarade jag =) Kändes lite surt att jag inte då hade klarat teoriprovet för då hade jag ju haft körkort.
Fattar inte hur han tänkte han jag körde med.För jag har aldrig kört så dåligt i hela mitt liv som jag gjorde med han för jag var så nervös men endå klarade jag det utan att han ens sa nått,han tyckte allt var jätte bra.
Så jag fick fråga om flera gånger om jag verkligen hade klarat körningen hahaha..
Men nu är det bara hoppas nån avbokar nån teoritid så jag kan ta den för ajg vill göra om det snart.
Och inte om nån vecka..

Jag helt slut när jag kom hem igår,skulle lägga mig och vila men det ringde som fan över allt,.jag var riktigt poppis haha.
Sen gjorde jag mat i stället och halv sex kom pappa hit,vi fikade och satt och pratade,han var helt stolt sa han för det hade gått så bra för mig på uppkörningen.
Sen tog han med sig min älskade data för han ska låna den med sig till thailand.
Dom åker om 10 minuter faktis till arlanda..
Hoppas dom får det bra.

Nej nu ska jag käka frulle..

Hejdå ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback