Aaaaaaaj !!!

Har sån jävla tandvärk =`( han inflamation i min visdomstand igen ! Dom måste ju ta bort den nu tycker ja !
Ska till tandis klockan 16.Ringde i morse dit och ville ha tid.Fick vänta så här länge fast jag sa att jag inte kan äta ens för jag har så ont...Mamma kom hit med yogurt så jag får i mig lite iaf..
Sitter nu och väntar på att matte ska komma hem från jobbet,för han ska följa med till tandläkaren..

Helgen var lugn iaf..
I fredags så var vi hemma och åt gott och jag drack lite vin på kvällen och matte tog nån öl.
Och i lördags så skjusa vi morsan till hälla sen åkte jag,matte och anna till pizzahut och käka sen till bjurhovda på besök =)
jag avr ner till mamma ett tag och hälsa på sen drog ja upp till mattes mamma för där var oliwer =)
Busade med han sen drog vi hem en snabbis och drog vid 20 tiden till Elin och Robin :)
Vi satt mest och pratade hela kvällen,Kändes som vi hade 10000 saker att prata om hehe..
Skulle kolla på en film på tvn men vi satt och prata hela filmen,det var mkt trevlig kväll :)

Nej nu ska jag gå ut för matte kommer nog snart..
Hjälp vill inte till tandis och plågas :(((( Aaaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback