Tvättstugan :(

Håller på för fullt i tvättstugan nu.
Det sista är på tork nu.
Vi ska åka till anna direkt det är klart och hjälpa henne att fixa deras internet och sånt.
Sen en sväng hem till mattes mamma och pappa :)
i natt kunde jag iaf sova,hur skönt som helst. Men avbokade tiden till läkaren eftersom jag tror jag inte kan sova för jag inte är ute så mycklet. Jag sitter ju mest hemma och pluggar på dagarna.
Och sen är bara ut och handlar.Så jag gick ut och gick på kvällen och somna som en stock :)
Kommer det inte hjälpa så får jag kontakta läkaren igen som sömnisar..

Måste dra nu igen. Ha det bra alla.

Massa Kärlek <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktigt du är min vän som tvättar, jag hatar de verkligen - Usch!



De är bättre om du kan somna utan sömnisar som sagt, tror säkert också att de är lite frisk luft och miljöombyte som behövs.. Hoppas du kan sova ikväll. Pussokram <3

2009-12-10 @ 16:30:19
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback