Björnön+Mamma

Idag så kom mamma och hämta mig,vi åkte ut till björnön för att få friskluft.
Tog med oss max och gick ner till stranden,tyvärr så halka jag på stigen ner dit i massa lera,haha.
Tror hela björnön hörde när jag skrek NEEEEEJ !!
Max sprang för fullt nere på stranden och det avr faktis väldigt fint.
Tänk att massa vatten kan göra så det blir så fint och rofyllt.
Sen åkte vi hem till mamma och tog det lugnt.
Kom nyss hem,nu väntar jag på att matte ska komma hem. Vi ska ut till skultuna hem till pappa och ta in posten,mata fiskarna och låna hans slagborr.
Han åkte ju till Thailand i tisdags.Prata med han idag,dom har över 30 grader varmt och sooool.
Gud vad skönt,vill med ha det.
Men vi ska få rekord kallt nu.
Svealand ska det bli -15 till -20 grader :( VILL INTE !

Lägger in bilder och en film på max från björnön.

Massa Kärlek <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Men gumman, tycker synd om dig som inte får sova. Ska vi träffas så jag kan trötta ut dig :P hihi!



vad mysigt de såg ut på björnön, jätte rofyllt!



Saknar dig stumpan!

2009-12-11 @ 16:58:09
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback