Varm sommardag

Idag har det varit tråkigt väder.Har varit helt seg idag,så jag har typ inte gjort så mycket på dan.
När matte kom hem så tog vi det lugnt,sen efter 18 åkte vi till annas jobb och städa inne i bilen,så nu är det snyggt i bilen
oxå.Men vi sket i att tvätta den eftersom det regnade..
Så åkte vi och köpte mat,jag åt grekiska och matte kinamat..
i morrn är det äntligen torsdag och sista dagen för matte att jobba,sen börjar han på tisdag igen..
Kul =) hoppas han slipper jobba till 19 i morgon bara..

fan vad jag längtar till det är riktig sommar så man kan åkte till björnön en kväll och grilla,bada och dricka gott.
och att det e varmt.sitta där på stranden ett gäng med musik och sånt.
Fan va kul.vill det nuuu! hehe..

Nej nu ska jag kolla vidare sen ta och göra i ordning mig för säng dax..

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni får vara vid vagnen när ni vill puss

2009-04-09 @ 08:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback