..Trött..

Vaknade för en stund sen och jag mår sjukt illa =/ Fattar inte varför,tog ett glas vatten nyss och det börjar kännas lite bättre,men nu sitter jag och rapar bara haha.Nej usch jag hatar att må illa.
Idag tänkte jag fixa här hemma lite eller jag ska diska och städa lite grann.Sen ska jag nog en sväng ner på stan och fixa lite.Skönt ska det bli,för jag tänkte lixom klippa mig.Mitt hår ser ut som( Hej kom och hjälp mig) får ingen volym i håret alls.Fast har inte klippt mig på länge.Sen ska ja färga håret också. Blir ljus brunt. För ajg orkar inte lägga i ljusa slingor nu själv.Gör det hos frissan när man har mera stålar sen. Men saknar att vara blond men endå inte för ja fick färga håret så ofta eftersom min utväxt vart stor på en gång.Och det syns inte när jag har mörkt hår.för jag redan e mörk.

Nej nu ska jag ta och ringa min far och sen fixa här hemma innan stan.
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback