torsdag !

Helvete vad trött jag är idag också,sitter och gäspar hela tiden och kan knappt se nått.Helt sjukt.
Jaha Torsdag=matte jobbar sent =/ Hatar det..Men det här skulle tydligen vara sista gången han behöver göra det.
Så idag får jag väl sitta här hemma för mig själv. hehe.Nej men ska plugga idag och sen kanske följa med mormor och morfar till skiljebo för dom ska klippa sig och ville att jag skulle följa med.Men det blir ju bara kanske,beror på hur långt jag hinner med mina uppgiter i min kurs..Ska även skicka in dom sista papprena idag till CSN,hoppas jag får pengar snart.Måste ha dom,äger inte en krona knappt.Dom hade ju hållt på och kladdat massa skit och så det hade blivit fel.Hmm.
Nej nu ska jag käka rulle och börja plugga.. Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback