Tjaa !

I morse när jag vaknade så kollade jag min mejl och hade fått mejl från min lärare och sa att jag skulle komma till skolan
kl 11,20 så jag drog ner dit fort som fan och när jag kom ner så fick jag prata med min datalärare och de enda hon sa att jag skulle komma på fredag till skolan och börja med datakursen sen hejdå.Prata med henne max 1½ min.
Va fan det kunde ju hon ha kunnat skrivit ett mejl till mig..Men träffade iaf jeanette,så vi gick till bussen tsm..
Nu har jag piss tråkigt eller sitter och pratar med massa vänner på msn :) det e ju alltid lika roligt.
Fattar inte att alla är så muppiga idag haha.Men det e bara roligt =)
Och säger bara en sak,VÄRLDEN ÄR LITEN,för liten t.o.m.
Längtar till nästa år när jag är klar med min utbildning,så jag kan söka till nått behandlinghem här i v-ås och jobba där i några år sen när jag är 25 blir det att söka till kvv =) Vill jobba nu !!

Nej nu ska jag prata klart med alla muppar.haha..

Pössss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback