optikern m.m

Har varit hos mamma idag,vi har tagit det lugnt bara sen drog vi ut till branthovda och släppte diesel.
Sen vid halv fyra kom matte och hämta mig,vi drog då ner på stan till optikern.Dom hittade inge fel eller vad man ska säga hos matte,men nått e ju fel så som skrev en remiss till ögon läkaren på sjukan åt han.Så hoppas dom ser vad som e fel.
Jag fick glasögon,så dom kommer väl om 14 dagar.men tyckte det var skit dyrt för ett par jävla läs glasögon.
Men men då minskar ju huvudvärken iaf.
det e bara att betala och se glad ut haha..

Nu är johan och fredde här,johan ska göra klart mattes tatuering eller han ska sätta dit 2 saker..
Jag har skit ont i huvudet och känner mig trött som fan efter optikern..

Nej nu ska jag lägga mig framför tvn..

Love/ Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Konstigt att dom inte hittade något fel på matte? Sjukt... Men skönt för dig nu att få brillor. Huvudvärken blir mycket bättre efter de. Men som sagt Dyrt är det. vad blev det för glasögon då?

2009-04-22 @ 18:55:02
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback