Ont i skallen !!

Vaknade i morse av att jag ahde ont i huvudet och det vill inte släppa,är helt spänd i axlarna.
dax att köpa hästenssäng kanske haha..ge mig pengar till de :P
Jaha har inte gjort så mycket idag faktis.Ska ta och diska lilla disken och städa lite så man känner att man har gjort nått,
Sen blir det väl bara att sitta här och kolla på datan.Lika trevligt idag oxå där hehe..Har fan inte suttit så här mkt vid datan som jag gör nu.Känns som man har roliga saker att göra där hela tiden sen komemr en period där man hatar att sitta framför datan och det finns inte ett skit att göra på den..haha..

Senare idag kommer nog johan över hit med tatueringsakerna,och då ska jag oxå pröva och tatuera på låssasskin =)
och ikväll spelar AIK hemma mot Malmö FF,och vi måste ta 3p idag oxå..Kom igen gnaget..

Nej nu ska jag ta och röra på mig och städa..

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback