Måndag !

Då var det måndag igen..lika tråkigt som vanligt.
Sa igår att jag skulle rensa här hemma i ena garderoben och lite här och där men just nu känner jag absolut inte för det.
Får se om jag gör det idag eller inte..
Sov fan för länge idag,fattade inte hur jag kunde sova så länge i nästan 12 tim :O
men nu är man trött för det..ååh drygt.

Igår så kom johan hit på dagen så han och matte beställde nånting sen drog vi till erikslund och käkade innan vi åkte hem stannade vi vid hamnen och gick en bit där,men var inte så kul för jag hade skit ont i magen.
Så vi drog hem sen och dom började tränings tatuera medans jag låg och vilade i sängen..Men sen gick det onda över.
Efter sex så drog han hem och jag och matte åkte vid halv åtta och handlade mat,vart hungriga haha..
Vart att glo på tv sen hade båda skit svårt att somna men lyckades till slut.Man är ju aldrig trött på söndagar..

Nej om jag ska göra nånting här hemma.ska iaf käka frulle nu..

Heipa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback