Måndag =(

Åh nej inte måndag igen.jag hatar måndagar.Blää..
Men igår kväll kollade vi ju på bröllopsduellen,den var helt okej tycker jag iaf.Matte tycker där i mot inte om såna filmer haha..
Men det e väl mer en tjej film.. Åååh vad jag längtar till mitt bröllop som kommer vara säkert om 1000 år haha.
Ska ha ett stort och vackert bröllop men mycket blommor och saker =)
och tänk när man går med vännerna och testar klänningar och svensexan haha =)
Iaf när vi hade kollat klart på filmen ringde johan och frågade om dom fick komma över.
Så han och Moa kom hit,första gången jag träffade moa,hon var en jätte trevlig tjej =)
Så jag och moa satt på balkongen och pratade medans killarna spelade och sprang ut till oss då och då..
Men det var roligt att träffa henne.
Och när dom gick så satt vi ut våran soffa på blocket =) För vi har ju hittat soffan vi ska köpa.Men vi la ut ett lite saftigt pris nu och kolla om nån köper endå.

När matte kommer hem ska vi åkte till erikslund IGEN fast vi ska kolla på kläder på tati =)

Nej nu ska jag fixa orning här lite sen fortsätta att plugga =)

Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad roligt vad blir det för soffa nu då? Spännande :D

2009-04-27 @ 15:26:36
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kan ju höra av mig till dig imorgon och höra om du är hemma eller inte ;).. Soffan kommer bli super snygg hos er.. Puss

2009-04-27 @ 16:02:08
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: aschmanda

Snygg header !



Vill med gifta mig det är ju så fint ! :)

2009-04-28 @ 17:51:36
URL: http://aschmanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback