Jag vill inte leva detta liv

Har nyss kollat på en dokumentär som heter Jag vill inte leva detta liv..
Jag tyckte den var jätte bra..Satt och grina ibland när jag såg den,absolut när det var om jonny som hade tagit livet av sig.
Har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den.
jonny missbrukade GHB och andra droger,han tog sitt liv genom att hoppa från angeredsbron.Så i dokumentären följder man några ungdomar som missbrukar bland annat GHB och hur deras liv är,dom mår dåligt,hamnar i fängelse,behandlings hem och försöker till självmord ett antal gånger.
Alltså denna film tog andan ur mig,började må piss dåligt när jag såg den.Verkligen känslosam.
Jag känner att jag bara vill hjälpa dom,att få dom må bättre..hatar att se folk må dåligt.
jag hoppas dom får ordning på sitt liv..

lägger upp en trailer på filmen och en minnes video till jonny som tog sitt liv.




Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad jobbigt. Vart kan man kolla på den dokumentären? Skulle vilja se den. Puss

2009-04-07 @ 17:25:15
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback