Halloj

Har inte skrivit här på ett tag,har inte haft lust eller tid.
Men nu har jag de :P

Helgen har varit lugn.I fredags var vi ut till pappa och bytte till sommardäck och sen så åkte vi hem och kolla på
tv och tog det lugnt,för matte började känna sig sjuk.
På lördagen så var han dålig,jag gick då själv hem till mormor och morfar för morfar fyllde år.
Käkade tårta och paratade..
På kvällen kom Robin och Elin hem till oss,alla vi utom robin var lite sjuka så det blev lugnt,vi kollade på film som gick på tvn och robinson.Mycket trevligt  :)

och igår så drog jag och mamma till Solna för att gå på AIK´s premiär =)
Fy fan va folk det var men publik siffran vart 21 000 nånting..
AIK vann så klart,de vart 1-0 :D

I morse drog jag ner till min nya skola som ligger på stan.
Hade info kurs och sen samtal en för sig.Det gick bra.
Efter det gick jag för att träffa jeanette,stog och pratade med henne ett tag sen drog jag hem..
Om en timme ska jag kolla på färjan 2 :)
och i sommar lär det bli en kryssning =) Vart så sugen på det när jeanette och jag paratade om kryssning.

Nej nu ska jag kolla vidare sen sätta mig framför tvn...
Bye
En bild från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback