FREDAG =)

Idag åkte jag ner på stan och träffade minn barnmoska,vi pratade och sånt,det gick bra sen gick jag och bokade tid hos optikern åt mig och matte,vi fick tid på onsdag =) var även till skolan en stund.
så har jag kommit hem för en stund sen..
Ikväll ska vi till sigurdsgatan på spelning =) ska inte dricka så mkt men de e ju kul endå.
Johan o/c skulle ha kommit hit igår men de vart inte så. Jag satt mig då framför tvn och kollade på AIK-Malmöff
Matchen sög,AIK förlorade.Men de var endå en bra match tycker jag..
Längtar nu massa till derby =) Kommer bi skoj..
Och jag drömde sjukaste drömmen i natt men endå rolig för mig.
Jag drömde att jag,jenny,jeanette och mimmi åkte till L.A och så satt david beckham där på gården vid huset vi bodde i,jag gick fram och tog presentera mig och tog i handen och han höll kvar min hand och så dog han mig ut på balkongen och friade till mig och jenny,jeanette och mimmi satt i soffan och såg helt chockade ut haha de var helt sjukt :P
Men kul haha..Berättade de för matte när jag vaknade.
Matte - Ja men vet du vad jag drömde
Jag - Nej
Matte - jo jag drömde att jag träffade jenna jameson och att vi hade sex..
Hahaha han e rolig han :P

Nej nu ska jag ta och göra nånting..

Pusss







Kommentarer
Postat av: Elin

Vad häftigt du gjort med bildern ;) grymt.. Tänk om vi satt uppklistrade över hela stan så där ;) Pusspådig

2009-04-17 @ 13:11:32
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback