Fredaaag

Idag har jag varit på stan och gjort lite ärende..Det gick väl inte så bra.Men det går flera tåg sa matte till mig men MITT tåg väldigt väldigt snart...
Idag iaf är det ju fredag och vad som händer idag har jag ingen anning om..
Är sugen på att kolla Fast and furious men johan ringde matte och så jag vet inte inte om han ska komma hit eller om vi ska hitta på nått..
Idag kom mina kläder =) men inte den finste tröjan =/ den kommer senare över 1 måndag..
Mamma kom hit på dagen och så åkte vi ner på stan och köpa lunch från grekiska mums ;)
Sen hem och har suttit på ballen hela dagen. Matte kom och hämtade mig efter han slutade men stog och pratade med Lena jätte länge,men iaf så åkte vi hem till anna och avr där en liten stund och skjusade henne ner på stan.Så vi kom nyss hem.Känner mig helt äcklig så jag ska ta och göra i ordning mig snart.Ta en dusch..

Nej ska ta och byta om nu..Pusss ha en trevlig kväll alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback