Träning

Åååh hart så ont i fötterna,bena och stjärten efter vi gick en halv mil idag.
Men känns bra endå för man vet att man har gjort något bra.
Det är ju endå uppförsbackar i skogen och de tar direkt på kroppen =)
Hoppas jag inte ahr lika ont när vi ska till stockholm i morrn.
Längtar massor dit <3<3
HAr även inte ätit nå onyttigt på länge nu vilket oxå känns jävligt bra,man har ju sug då och då men de går över om man bara tar något annat.

Har kollat på vem kan slå fhilip och fredrik och nu ska vi lägga oss i sängen och säga god natt.

Hörs i morrn eller övermorrn.God natt svenska folket pöss



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja de var verlkigen inte er. Så de är ju bra att du inte tror de längre. För om jag tyckte något skulle jag säga de till er inte skriva något på bloggen. Jag är inte så feg hehe :) Men vi får väl höras snart då gumman. Hade så bra imorgon i stockholm. Take care..

Pusspåddig <3

2008-09-23 @ 22:30:51
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback