Såå sjuk alltså

Tycker så synd om mig själv,,Har ont i halsen,hostar som ett svin och är skit rastlös för ja inte orkar nått..
Får helt och hållet panik !!
Har inte fått nånting gjort ida,har bara dragit fötterna efter mig här hemma och tänkt på allt roligt men .pallar inget =(

Igår var Elin och robin hit i några timmar =)
Vi satt och kollade på tv och snackade..
Och de var väldigt trevligt och roligt.
Skrattade åt tokiga Robin som vissade en ny sida när han avr rastlös HAHAHA.

Nu ska ja tycka mer synd om mig i min ensamhet hahaha.
Hoppas ni får en rolig kväll iaf,utan mig :P



Kommentarer
Postat av: Elin

Aa den tycker jag också :) Visst är den bra :)

2008-09-27 @ 21:33:48
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: SOFIA

ouch, shiet det är skit jobbigt att ha ont i halsen. :( Krya på dig och missbruka halstabletter! ;D

2008-09-27 @ 22:46:01
URL: http://sofiasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback