Kid svenska

Halloj igen..

Sen ja skrev sist har jag varit hos mamma en snabbis sen drog vi hem och bytte om och till
bjurhovdaspåret med matte och där mötte vi upp anna.
Så vi gick 2,5 km. Men i morgon så ska vi gå igen fast 2,5 km spåret 2 gånger så det blir att i morrn går vi 5 km då e ju fan en halv mil :P
Fan va duktiga matte,ja och anna är nu :D Vi sa att vi ska gå måndag till torsdag..

Snart är det onsdag då far jag och sofie till stockholm :D wiiie..Fan va roligt,dess värre kan ja tyvärr inte gå då med anna och matte,men ja lär värkligen få mortion i stockholm haha,sist t.ex så sprang vi runt där som dårar haha.
MEn ska bli lika roligt på onsdag oxå fast roligare tillomed.för de är ju derby =)=)
Vi älskar att åka tåg haha...

Har nyss kollat på en svensk/finsk film som heter kid svenska.
Den får +++ av 5.




Kommentarer
Postat av: Mmma

Gilla du filmen jag tyckte den var helt oki

2008-09-23 @ 07:37:23
Postat av: bella

svar till mamma : Ja jag tyckte den oxå var helt okej :)

2008-09-23 @ 10:42:14
Postat av: Elin

Den har jag också sett ;) fast de var ett tag sen. Men den var ju helt okej :)

2008-09-23 @ 11:06:37
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej varför tror du de? Känns det som ni gjort något för att du ska känna så? Om jag tyckte att ni va de så skulle jag väl inte fråga senast idag om vi ska hitta på något? DU vet att jag tycker om dig/er. Annars skulle vi väl inte vilja umgås med er? Så varför tror du ens att jag mena er? Känner vi inte varandra så pass bra att vi inte ens ska behöva fråga sånt?!

Me Like you as hell darling. Pusspådig

2008-09-23 @ 22:07:58
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback