börjar hända nått

Igår på dagen så gick jag till mamma och vi drog senare vidare för att fira min moster som fyllde år =)
Vart tårta och prat,mycket trevligt.
Sen följde ja med hem till mamma en stund igen och busade med dogge sen kom matte och hämtade mig.
Vi åkte hem och lagade mat innan pappa kom.
Han kom vid 18 och satt upp gipsskivor.Så nu e det bara att spakla och slipa sen e de dax för tapetsering,hoppas de blir det i helgen =) Sen så e vi helt klara,bara några små saker att köpa typ tavlor m.m

Ska gå ner snart med massa skit i källaren..Sen gö mig ordnig tills matte kommer hem för då ska
ja,matte och johan åka till eskilstuna,för johan ska kolla på en bil han kanske ska köpa =)
Vill följa med,alltid lika roligt med dom killarna hehe.

Nu ska ja fixa lite här hemma.ha de bra
Hojt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback