Vart skjuten !!

Alltså va fan nu i natt i drömmen vart ja skjuten igen i magen fast jag avr
hemma hos nån på bjurhovda,och dörren gick inte att stänga så var det en mördare på B-hovda och han kom in där och sköt mig i magen med flera skott.
Va fan ska ja bli skjuten snart eller ?? Tänkte för jag har drömmt om det i 2 nätter nu haha..
Fast lite bra i drömmen var de oxå =)

Idag har jag tvättat massor och så fick ja ett majl av en kvinna som ville bli min jobbarkompis,de var nått om jag ville jobba som en sån som pratar på ljusparty..Ska ringa henne i morgon och kolla lite hur de är och sånt.
Ka ju alltid testa det,är det inget för mig får man titta vidare på annat jobb,men håller på och söker massor med olika jobb nu..
Hoppas nått nappar.

snart börjar cops sen är de bonde söker fru och sen Oskyldigt dömd..

Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback