Tankar ! och The midnight meat train

Vet inte vad det är med mig idag.
Mitt huvet sprängs snart för tankarna bara snurrar runt där inne och jag vet inte varför.
Känner mig glad ena timmen och andra deprimerad.
Och det värsta är ju att jag vet inte varför jag blir deppig och får som en konstig känsla i magen,
Men pratade med sofie och kände samma sak och gör det när hösten kommer.
Men det är inget som är jobbigt så eller nå,jag lever ju som vanligt haha..

matte och jag gjorde ordning stuvademakaroner och köttbullar och kollade på The midnight meat train
Den var väl sådär.Den var väl se värd iaf.

nu ska vi kolla på tv igen,
Ha det bra alla.


Peace

Här elin har du en film du kan kolla på hahahaha



Kommentarer
Postat av: Elin

Så där känner jag med när hösten kommer. Man känner inte igen sina kännslor. Dom bara kommer glada som tråkiga. Ska hem och prata med Robin idag iaf :) Hoppas på de bästa. miss you darling

2008-10-29 @ 16:47:31
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Bianca

Jag gillar din design :D !!

2008-10-29 @ 21:58:27
URL: http://ankivakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback