Så sexig !

Morsan skjusade mig till nisses ida och lämnade tillbaka kattlådan vi köpte där,den avr för stor.
Så jag köpte en ny på hundsportcenter :) Så den vart perfekt.
Vi åkte även ut till gamla johannisberg och kollade iaf mamma och dom ska stå där med husvagnen nästa år..
Sen skjusade hon hem mig.
Kollade på våra bästa år och sen började måla lister.Bara det kvar nu i våran lägenhet =)
Har för ett tag sen kollat på färjan och matte och jag har pratat hur vi ska få snygga kroppar.Vi ska gå ner i vikt och bli snygga till sommaren 2009 :)
Hoppas värkligen att vi klarar det här.
Vi ska köpa gymkort på föreningen och ska ska jag gå ner varje dag och köra med en sån platinum.
man tränar hela kroppen med den..
Så jag ska köra med den i minst en timme per dag :)

Min dröm kropp är så här snygg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback