Partylite m.m

Igår så vid 18,30 skjusade matte ner mig till Scandic hotel för ajg skulle på möte med partylite.
Det var mycket folk i alla åldrar.och dom pratade om allt möjligt.
Och först fick jag gå fram framför alla för jag var bjden dit av Anna-Lena som ska lära mig detta.och då fick jag
nå kräm för fötterna sen fick jag gå upp igen för jag ska bli konsult och då fick jag ett ljus.
Lite skämigt att gå upp framför så mycket folk och man inte känner nån hehe.
Men alla var jätte trevliga.
Sen vid halv tio var det slut och vi plockade ihop våra saker och Anna-lena skjusade hem mig med mina två stora lådor jag fick som startpacket,det är massor med ljus saker och ljus och dofter.
Och inget luktar äkligt.allt luktar skit gott.
matte som älskar dofter som luktar gott,kastade sig över kartongerna när jag kom hem och rev i allt.Hahaha.
Får välja när jag vill starta mina visningar själv och jag tänkte ta det snart,men ska ha fösta hemma hos mig och jag bjuder folk.
Så då får ni alla komma och om ni oxå vill blir konsult på partylite så hör av er till mig så kan vi jobba ihop =)
Alla är välkomna till partlite.

idag så har jag varit på rekyteringsmässan men kastade ner mina cv i några lådor och åkte hem sen.
städade och kollade på mina pogram.

Nu ska jag kolla på tv och om en halv timme börjar ju bonde söker fru.
Ska nu även tända några ljus vid tores kort,för idag var det 1 år sen min älskling gick bort :´(
fattar inte hur man kan älska och sakna en hund så otroligt mycket som jag gjorde med tore.
Boxrar är värkligen speciella hundar,dom är helt underbara.
Älskar o saknar dig gubben <3<3





Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Vad roligt att du har börjat med den där ljusgrejen. Hoppas man blir bjuden på ljusparty hos dig sen då. Anders (min bonuspappa) stog på rekryteringsmässan för polisen. Skulle va kul att träffas någon dag. Saknar dig gumman. Puss Elin

2008-10-23 @ 12:39:25
Postat av: Elin

Hej gumman! Ja de går väl inte så bra tror jag. Får inge svar orkar inte sitta här och vänta tills han har kommit på vad han vill. Känner att jag ska flytta till något eget. Har kollat på lite studentlägenheter mitt i stan ;) Men jag saknar Robin så jävla mycket. De gör ont i kroppen. Fy fan!! Jag vill ju att de ska bli bra, men jag tycker att han är så tveksam till allt. Nej vill inte tänka på de!

Ta hand om dig. Puss

2008-10-23 @ 17:32:56
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej vännen! nej de är det verkligen inte roligt att de blev så här. Usch. varje morgon när jag vaknar så tror jag att allt är som vanligt. Trodde verkligen att allt var toppen mellan oss.

Jag hoppas och vill att de ska lösa sig!

Skolan fungerar väl inte så bra justnu. Inte så lätt att tänka. Men de ordanr sig med de.

Vad bra att du sagt åt matte :) Hoppas han säger något bra så Robin vill att jag kommer hem igen.

Tack gumman för att du finns och bryr dig!

Ta hand om dig. Pussen <3

2008-10-24 @ 13:41:01
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback