Lugnt

Har faktis inte så mycket att skriva ida.
Har inte hänt mkt.
Plockade här hemma ida och sen på eftermiddan kom mamma hit med mat som mormor hade gjort till mig och matte.
Det vart finskmackaronlåda mmm de var gott,älskar den.Hatar svensk makaronlåda för då är det korv i ju,inte gott.
Käkade de sen kom matte och då gick ja ut och vi åkte till öb och köpte schampo,tvättmedel, och så köpte ja en sån ljus man har som hänger i fönstret,ehh kommer inte på vad de heter hahaha..
Har kollat på sos familj för en timme sen och nu ska ja fixa ordning mig och sen lägga mig och läsa klick.

Så ska ja sova en djup sömn,hoppas ja inte drömmer läskiga drömmar som ja gjorde i natt,
Drömmde att jag och elin var i ett köpcentrum fast endå var det ett sjukhus, helt sjukt och så var tony dimera där från våra bästa år och han sköt oss,jag fick skott i magen och allt var helt sjukt alltså ,.HAhaHAHAHAHA

God natt folket.


Peace



Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag dööörrr Fan vad sjkut man kan dröma! Du, jag och Tony Dimera ;) Hoppas du inte dog iaf när du fick skottet imagen. pusspådig

2008-10-08 @ 15:32:09
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback