Hur kan en rolig kväll blir världens tråkigaste kväll ?

Sofie kom hit vid 18 tiden igår kväll.
Vi tog några gals vin och snackade,sen drog vi och matte ner till 19 till alla andra.
Där var även johan,möller,krille och fredde.
Vi satt på bubbelbadet och jag,sofie,johan och fredde hoppa i på en gång,
Helt sjukt skönt.
De var då lite sura miner från johan.Han avr visst bakis.
Sen gick han ur badet.
Och då gick killarna och basta och ja och sofie låg kvar där.
På lite mer än 2 timmar så bastade ja i 10 min och badade resten haha.
Men de var ju mysigt på slutet de var då krille,möller,jag och matte i badet,väldigt väldigt trångt,
Men kul var det.
Sen så drog ja och sofie tlll odensvi kiosken och köpte cigg och när vi kom tillbaka skulle sofie till johan och prata med han,för han avr sur på henne.
Men då började krille lägga sig i och sofie och han började bråka och då var kvällen helt körd.
Allt vart helt sämst.
Det slutade med att krille och möller gick till johan för att prata med han.
jag,matte och sofie gick hem till oss.
Och matte höll på att somna,jag vart helt seg,började må illa och sofie satt och grina sen kom fredde efter ett tag och ville få liv i oss.Men han lyckades inte,haha.
Jag somnade i sängen och sofie fortsatte och vara ledsen haha.
Hade ju skit roligt vid bastun och de sen efter de balla ju allt ur.

Och fick oxå dåliga nyheter av E ,så jag vart enu tråkigare av de oxå.Vill att de ska lösa sig för er gumman.
Det skulle ju inte vara roligt alls annars..
Finns för dig iaf <3

Nu ska vi kolla på film efter att ha ätit världens starkaste tacos,har skit ont i magen :(
Ha det bra.
Hoppas ni alla andra har haft en bra helg iaf :P



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket vännen :) Är Glad för att du vill ställa upp för mig. Är helt tom, orkar ingenting. Livet är slut nu. Nej usch nu gråter jag igen. Men vi hörs någon dag. Älskar dig gumman! Puss <3

2008-10-19 @ 21:53:42
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback