gud eller vadå ?

Alttså jag måste värkligen skriva det här.Det var skit läskigt !

jag stog och diskade och så ringde det på dörren och då trode jag det var grannkärringen för hon plingar alltid hårt.
Så jag öpnna då stog det en gubbe där och han sa : Här är dett papper som är till dig.
och så tog han mig på axeln och ba : Gud finns vid din sida och stöttar dig och finns vid dig,ha det bra.
Sen gick han.
och jag stängde dörren och kastade pappret på bänken och då började helt plötsligt opra musik spela på min data.
Helt sjukt,jag kollade på datan och jag hade ingenting öppe på datan allt var ner stängt och jag ahr inge opra på min data heller.
vart skit rädd,stängde av datan.
Så fick jah för mig tänkt om det var gud som gjorde det haha.
Läskigt var det iaf.




Kommentarer
Postat av: Elin

Usch.. Fan vad läskigt.

2008-10-30 @ 16:46:46
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback