Dåligt

Har varit dålig på att skriva här inne.
Har inte har lust helt enkelt.
Det har inte hänt så värst mkt,Helgen var lugnt.Fredags så kom mattes föräldrar och oliwer hit och fikade,sen vart det film och mys.
I lördags så hade vi oliwer i nån timme.så det var full fart här hemma.Världens sötaste unge <3
Vi busade massor,drack saft,åt glass och åt kakor :D
Och ja vad gjorde vi i söndag ? Köpte lister och åkte till bjurhovda hälsade på där sen hem och diskade för efter en stund kom Johan,sofie och fredde hit,satt och snackade i köket ett tag,pratade lite om kryssningen men de börjar suga rejält,måste ha med oss nån som är minst 30 för vi är några som är 88 or och man måste ju vara 21,ååååh blir galen,vill inte ha fest i lokalen,vill ju dra på kryssning ju och fira mig så.
Så jag vet inte hur det blir nu..
Iaf vi spelade rock band ett tag sen drog jag,matte och fredde till maxi och handla..Fy fan vill värkligen ge maxi dagens ris på deras grönsaker.Har aldrig sett så dåliga grönsaker som jag gjorde där och värkligens minsta gurkor m.m.
Ursch fy fan va äckligt det var.
Aldrig mer Maxis grönsaker !!!
Sen for vi hem och kolade på andra avenyn och sov.

Idag så kom mamma och hämtade mig,vi åkte ut till björnön och fixade lite där,sen ut till hälla och handlade lite prylar.
Så åkte vi hem till henne,kollade på glamour och sen spacklade jag deras hall,för dom ska måla om.
Har stora planer för deras lägenhet nu,hahah jag ska renovera allt :P HAHA !
Mamma vart galen på mig när jag sa vad dom ska kasta/sälja och köpa nytt haha.

Nu ska ja titta vidare på internet om inte datan fuckar sig.
hejsvejs



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är en riktiga toka du...ler..men tacka för att du hjälper oss med renoveringen du är så duktig .puss

2008-10-15 @ 05:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback