Alkohol ! + Emilush ny låt

Har faktis inte gjort så mkt ida.har suttit och pratat med sofie på msn ett tag..
Skrattade ett tag så tårarna rann(Robin B).
Sen ringde matte och var på väg hem,gjorde ordning mig så gick ja ut,vi åkte till bolaget och köpte vin till ikväll.
Ville ha vin framför tven ikväll..Ska bli gott :)
Sen handlade vi lite och åkte och köpte mat från grekiska :P

Matte somnade på soffan efter maten,ska låta han sova en stund så han är piggare senare :)
Blir att kolla på en rulle och idol ikväll :) Iaf idol..

Nu är det 4 dagar kvar tills man fyller 20 år då :)
Så glöm INTE bort mig på onsdag =)=)

Och nästa lördag blir det fest som fan för man fyllde 20..
Men har inte kommit på än.hue man ska göra.Blir nog att man kanske går ut på kvällen men tror inte jag vill ha förfest här hemma.Om det bli rmkt folk.
Ska se först hur många det blir.

Nu ska jag lyssna mer på musik.
Puss hej


Emilush & Frida Fröjd - Den som söker finner svar



Kommentarer
Postat av: Elin

Imorgon ses vi pullan :) Pusspådig

2008-10-31 @ 22:30:24
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback