Trevligt värre igår <3

Matte skjusade mig till Skultuna igår =)
Mötte upp jenny vid ica så handlade hon sen drog vi hem till henne..
Öppnade nån cider och satt och snackade och hade trevligt.
Sen kom Mimmi och sara och efter nån minut kom tobbe oxå men han drog efter 2 timmar..
Det var ju kul och sitta och lyssna på massa som har hänt och det,har ju lixom inte träffat dessa människor på 1 år
så det finns ju mkt man inte vet ju hehe.,
Jeanette kom hem från jobbet halv nio så hon gjorde i ordning sig och sen var kom hon i fatt rätt bra :)
Jag hade jätte trevligt igår,har saknat dessa människor otroligt mkt,Har sakt det att vi måste ses mkt oftare nu.
Inte bra att bara träffas en gång om året,nej nej det ska bli ändring på de..

Iaf vart väldigt berusad och tog 01,45 bussen från skultuna till v-ås,och när jag kom ner på stan fick jag en chock.
Det var fullt med folk överallt,Kom då på att det är ju första helgen efter lön.
Gick in på subway och köpte en stor macka,jag och matte skulle dela på när jag kom hem..
Satt min sen på bussen efter tusen års kö in till bussen,fick iaf en plats,så börjar 2 killar slåss precis brevid mig så jag vart irreterad för dom kom åt mig så jag skulle slå till lite lätt i ryggen på den ena så han flyttade på sig men han böjde sig ner så jag fick in en smäll i ansiktet så han slog till mig på axeln och börja skrika då vart alla killar galna för han typ slog mig fast det var ju inte hårt.Men chaffören stanna bussen och skickade ut dom..
Fattar inte att man kan ta in så mkt folk på en buss som han gjorde,var säker över 50 pers.Och helt trångt.
Kom hem 03,00 och somnade som en stock !

Idag så åkte vi och köpte present till mamma sen hem till henne och firade henne :)
Grattis mamma <3
Fick smörgåstårta så det var jätte gott,så lekte vi med hundarna hehe.
matte höll på med diesel och var lugna och jag och douglas var galna som vanligt :D haha.Lite väl brutala kanske haha.
Nu på kvällen köpte vi mat från grekiska och matte från kina.Mmm va gott det var.
Ska snart kolla på saw 5 och nya bond =)

Oj nu vart detta ett väldigt långt inlägg,var lite sugen på att skriva idag hehe..

Ha en trevlig kväll !

Love/ Bella



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår! Va jätte kul å träffa dig:) Synd bara, tyckte tiden gick så jäkla fort. Men som sagt vi får ses oftare :P



Hmm vilken jäkla kille, han som slog till dig! Tur busschaffören slängde ut dom :P

2008-11-29 @ 22:15:24
Postat av: bella

Ja tiden gick ju fort..jag var ju hos dig i 6 timmar men kändes som 3-4 hehe..



Ja exakt men det var ju ingen hård smäll,han typ slog till lite bara,han fick där i mot en hårdare smäll som inte var meningen haha.

2008-11-29 @ 23:20:38
URL: http://b3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback