tatuering

Det har inte hänt så mkt faktis..
I måndags så åkte ja ju ner på stan,planerade att komma hem med massor med kassar,aa visst kom hem med en kasse med en tröja,brunkräm och en deo :(
hittade ingenting.
Men i tisdags åkte ja och mamma till erikslund,köpte då 2 st skor sen drog vi till hälla där jag köpte strumpbyxor och jeans :D
så lite fick ja iaf,men har än inte hittat nån jacka..

i morrn blir det att gå upp tidigt,ska med morsan till enköping och besikta bilen sen ska vi till vuxenutbildningen och ska prata med dom att ja ska börja plugga upp 2 st ämnen,sen ska jag gå och boka tid till tatuering :D men kommer inte få tid för än nästa år,finns inga tider nu som jag har hört av folk.Men de e lugnt för mig.

har nyss kollat på S.O.S Gute sen ska ja kolla på Höök.
Och väntar på att matte ska komma hem,han är på harrys och käkar och dricker nån öl med manpower
.

jag älskar dig matte så jävlar mkt,du är underbar och jag finns alltid för dig som du gör för mig <3<3
Du och jag för alltid <3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Elin

Gulliga ni är :) Ses snart gumman. Klara mig inte en vecka utan dig. Måste hitta på något kul snart igen :) Pussen

2008-11-13 @ 21:34:38
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback