Skämigt och ungdomar !

Igår kväll skulle ju jag och matte dra och hämta anna på stan men så ringde hon att vi inte behövde det,men jag skulle lämna in papper så vi åkte ner endå och lämna dom,men hittade ingen postlåda så vi åkte ner i onödan..
Sen när vi närmade oss hemma så sa matte att han inte vill åka hem än,han ville köra bil.
Ja ba jaha men åk och kolla där vid dit nya jobb.
Så vi åkte mot  ABB vid finnslätten och vad tror ni va där vi stora parkeringen ?
Jo fullt med bilar med ungdomar som höll på och lekte med bilarna.. Och vad gör matte då jo han gasar på skit fort in på parkeringen och gör så han får sladd,så vi snurrar runt hur mkt som helt,jag satt och bara skrek FAAN VA SKÄMIG DU ÄR.
För precis alla stannade upp och satt och kollade.HAHAHAHA.
Matte vart som en ungdom igen haha..Sen när vi åkte börja alla oxå hålla på och en följde efter oss och trode väl att vi skulle fortsätta nån annanstans haha..
Sen åkte vi dit och kollade sen hem och sov =)

Idag är det tisdag och vad händer då da ?
ingen anning faktis..Kanske till mamma,fast hon jobbade natt så jag vet inte när hon vaknar.

Nej nu ska jag kolla på livet i fagervik.

Love / Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback