plugga i december

ida så åkte ja och mamma ner till VUC och nu ska jag börja plugga lite ämnen i december börjar jag sen ska jag även läsa en inriktning,sen ska jag börja söka jobb som kriminalvårdare,fick veta ida att min pappas kusin är personalchef på salberga så pappa sa att jag ska prata med henne när jag har åluggat klart så fixar hon jobb där åt mig :D
Så det är ju bra att man känner henne bra och att hon e chef.

Och nu är tatueringstid bokat, fick inte tid för än den 24/3 :(
Men det är en kille som ska tatuera mig då för johanna har ingen tid för än juni.Så det e bra :D
Han värkar skit bra.
Men vart dyrare än vad jag  hade väntat mig.men de e bara att spara nu.

Nu ska vi till anna till hennes jobb..Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad duktig du är gumman som tog tag i det där med plugget :) De kommer att gå galant. Då kan vi plugga tillsammans sötnos :) Pusspåde

2008-11-17 @ 21:26:54
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad är de du ska gadda för nåt då? :P Gjorde en där på blue bird i oktober :)

2008-11-19 @ 21:10:29
Postat av: Anonym

svart till jenny : Ja du det är svårt att förklara hur den ser ut hehe så ni får se sen i stället hehe men ska ha den på ryggen iaf och ska gå ut på skuldbladet :D..Ja vad gjorde du för nått och vart ? :)

2008-11-19 @ 22:24:15
Postat av: Jenny

Jag gjorde en text på underarmen.. Mitt stjärntecken på engelska (sagittarius)

2008-11-20 @ 16:51:49
Postat av: bella

Till jenny : Okej snyggt :D Jag blir galen för jag orkar värkligen inte vänta till mars :( Fast funderar på att göra nånting innan det hos en privat =)

men måste spara penagr endå tills mars för den som jag ska göra kommer kosta 5000 det e lite mkt tycker jag hehe.Pusss

2008-11-20 @ 18:52:03
URL: http://b3lla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men de är nog rätt dyrt där på blue bird oxå! Ja skulle få betala 3000 för min men fick den för 2400 iställe, för ja skippa pilen ja ville ha skuggad bakom för dom trodde de skulle förstöra helheten på tattueringen. Men vill ju fylla hela överarmen oxå :P Lär bli dyrt, men de är de värt :P

2008-11-20 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback