Onsdag !!

Har inte gjort så mkt idag..
Anna kom hit i morse och låna datan en stund sen har jag städat lite och kollat på våra bästa år och glamour(Ja jag vet jag är en såpanörd :P )
Om en halv timme kommer matte hem så ska vi gö mat sen ikväll ska vi till annas mack en stund sen är det bonde söker fru och oskyldigt dömd.

Nu ska jag gö mig i ordning...
På fredag blir det skultuna för hela slanten =) Mkt trevligt.har saknat jenny och dom.
Fast man inte umgås så mkt så betyder dom oehört mkt för mig.
Har ju kännt jenny i många år nu och hon är underbar <3

Love / Bella

Kan folk leva sina egna liv och låta andra vara..När ska detta ske ??



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja de kan man ju verkligen undra! Människor är konstiga!

2008-11-26 @ 15:28:38
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknat dig oxå, bellbell ;D Men på fredag ska de supas till ordentligt tror ja, känns som de va länge sen man gjorde de! Hehe

2008-11-26 @ 18:51:34
Postat av: Anonym

Ja det känns det för mig med :) Och det var länge sen oxå :) Eller ja rätt dragen vart man när man fyllde 20 hehe..

2008-11-26 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback