Lördagen + stan

I lördags så firade vi mig.
Släkten kom hit + mattes familj :)
fick mkt fina presenter och de :) Men det var stressigt för de e ju alltid mamma och pappa som har hållt på med allt
när man fyller år.men nu hade man de själv hemma hehe..
Men det gick bra.
Sen mot kvällen så kom våra underbara vänner hit.
Vi drack här sen drog vi ner till strike och bowlade och festade där.Det var jätte kul..
Ju mer man drack dess dåligare gick de att spela haha..
jag kom 3a iaf :P Robin vann och elin 2a.

satt oss ett tag där och drack lite sen drog vi och käkade macka,skit gott och sen taxi hem :)
Men var vakna mkt längre när vi kom hem endå..
Drack en till då :P

Det var en rolig kväll och dag iaf :) tack för att ni finns <3

Sen igår var det farsdag,anna och mange kom och hämtade oss.
Vi drog till mattes mamma och pappa och hälsade på och fick tårta.
Jag ringde bara pappa för jag pallade inte åka ut igår,man mådde ju inge bra.
Men efter vi hade firat mattes pappa drog vi 4+ oliwer till ikea och vi köpte en hylla som vi satt upp över sängen :)

Nu ska jag gö mig klar,ska ner på stan och handla massor.om de kommer gå,för jag kan knappt gå,har skit ont i ryggen :(
Boka tatueringstid denna vecka :) wiiieee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback