Kyrkogården !

Idag så började vi med att städa här hemma.Så nu är det fint över allt igen :) Härligt.
Sen så vid halv 3 tror jag den så åkte vi och hämtade upp lena och så köpte vi gravkransar.
och så åkte vi till skultunas kyrkogård,där var det rätt mkt folk.Jag tände ett ljus där.
Sen åkte vi till hovdestalunds kyrkogård där lena och matte tände ljus m.m.
Och så åkte vi till andra sidan så jag tände ett ljus hos min kusin,stackarn skulle vara 3 år nu :(
Men gud var folk det vär där,helt smokat med bilar,Men så jävla fint med alla ljus över allt.
Så åkte vi och köpte mat sen hem.
Kallt som fan ut.Vill ha sommar !

ska åka hem till elin o robin om en stund,mysigt :)

Pusss

Här får ni en varm bild i det kalla sverige !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback