Helg snart :)

Har inte haft så mkt att skriva därför så har jag inte skrivit på nån dag..
Har inte gjort så mkt faktis,vi har väl bara varit hemma och tagit det lugnt.
i tisdags gick jag och matte ut och gick lite,vi gick förbi b-hovda och hämtade mina saker till min nya mobil som jag glömde hos morsan..

i morrn är det fredag :) Fast mattes arbetskamrater ska ha avskedsfest för matte så det blir fest för hans del,jag vet inte vad jag ska göra riktigt,kanske drar till bjurhovda..
kanske tar nått glas då..Men det var bra att matte fick ett nytt jätte bra jobb :) han kommer säkert trivas jätte bra där =)

På lördag ska vi träffa robin o elin på kvällen :) ska bli trevligt,har saknat mina två sötisar <3


Love / Bella





Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå ska bli så kul. Vet du en sak? Jag har saknat er såååå mycket. Min praktik tar död på mig. Ska bli så skönt med helg och få träffa er är alltid bäst <3 pusspåossalla

2008-11-20 @ 16:26:09
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback